JellyPages.com

torsdag 31 maj 2012

Morgon sex

Vi låg i sängen nakna och mös, han kysste min hals och började smeka mina bröst.
Vi båda var sådär morgon kåta, han la mig på rygg och la sig över mig och kysste mig intensivt.
Han gick ner och slickade min redan våta fitta, det var riktigt skönt och jag blev bra kåtare och kåtare.
Jag kastade av honom och började smeka hans härliga kuk efter en stunds smekning tog jag den i munnen för att ge honom en riktigt skön avsugning.

Jag la mig sedan på rygg då han tog mina ben på hans axlar och trängde in i mig, den känslan då han började knulla mig riktigt hårt, då jag kände hur hans stora sköna kuk kom riktigt djupt i mig var oslagbar! Jag kunde inte hålla mig länge innan jag kom i en härlig orgasm.

vi bytte ställning till intersextion, jag la mig på sidan och han la sig mellan mina ben,  den här ställningen gjorde så jag lättare kunde smeka mig själv samtidigt vilket jag självklart gjorde, jag stönade och stönade då det var riktigt skönt, efter jag smekt mig en stund lät jag min pojkvän ta över så jag kunde ligga och njuta ordentligt så han började smeka min klitoris samtidigt som han knullade mig hårt och djupt och detta ledde till ännu en härlig orgasm.

Vi bytte ställning igen, jag la mig på mage och han trängde in bakifrån, jag korsade benen för att göra det redan riktigt tighta hålet ännu tightare.
Detta gjorde så han inte kunde hålla sig speciellt länge innan han kom i en härlig orgasm som han sprutade på min rumpa.

tänkte även fråga, någon sexställning ni vill att vi ska testa? ;) kom gärna med förslag!

bilder på 2 av sexställningarna som kördes imorse ;)





//Kinky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar