JellyPages.com

söndag 6 maj 2012

Dagens fantasi

Jag har en fantasi att ha med en extra bikille.
Han kommer hem till oss och vi knullar alla tre, Naugthy och han suger av varandra, jag och killen delar och turas om att suga av Naugthys hårda kuk samt så delar även jag och Naugthy på hans kuk och suger av den riktigt ordentligt.
Sen tar de hand om mig, de turas om att slicka min våta fitta för att sedan tränga in i mig, de turas om att knulla mig och jag får orgasm efter orgasm.
Nu tränger killen in i Naugthy samtidigt som Naugthy knullar mig hårt och snabbt, då och då låter han mig suga av honom medan extrakillen knullar honom riktigt ordentligt.
Alla njuter riktigt mycket, de båda kommer och lägger satsen i min mun då jag sedan hånglar upp dom med sperman i munnen och låter sedan den rinna ner för mina bröst
några som kör tåget

ser härligt ut ;)

Sperma som rinner ner för brösten

tåget igen

de ser ut att ha riktigt skönt ;)


//Kinky

3 kommentarer:

  1. Min tjej går igång som fan på att se mig suga kuk.
    Ganska häftigt att göra det inför henne oxå :-P
    Nu ikväll ska jag bli påsatt av strappen...härligt :-D

    SvaraRadera
  2. Hej, jag kinky går också igång på det ;) och lyckost som jag är så ska vi eventuellt ha med en kille snart!
    låter riktigt härligt, jag själv brukar också knulla min kille med min strapon :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas få se någon film ifrån erat möte med extra killen... önskar att det va jag ;)

    SvaraRadera