JellyPages.com

onsdag 9 maj 2012

Svar på Frågor

Kille blir hårt taget av tjej
 Hej alla sexälskare nu tänkta jag svara på frågorna vi fick igår
Gillar ni att dela sperma?
Japp vi gillar att dela sperma, vi brukar föra över till varandras mun samt hångla med sperma i munnen.
Har ni en strapon?
Yes, det har vi :) du finner bilder på det längre ner samt texter om då vi haft strapon sex.

Vi fick även ett mail från fråga olle igår.

Hej!

Jag trillade in på er blogg. Jag heter Stina och jobbar som researcher på Fråga Olle som sänds på kanal5. Vi är på gång med ett nytt program som kommer att skilja sig från dokumentären du kan se på tv just nu. 
Det nya programmet är i studio med gäster där vi vill samtala kring olika aspekter av sexlivet. Det varvat med kortare reportage. Framförallt letar jag efter stolta och trevliga personer eller par som vill dela med sig av och berätta om sina sexuella fantasier. Vad är så kittlande med fantasier, hur är det att förverkliga en fantasi, blir det alltid bra att förverkliga den, vågar man. 
Jag undrar om ni skulle vara intresserad av att medverka på något sätt?
Vi är i full gång med castingen så hör gärna av dig om du är intresserad så berättar jag mer!

Ha en fortsatt fin dag!
Vänliga hälsningar,
Stina
 Men då vi vill hålla oss hemliga så kan vi inte ställa upp, men lovade att hålla ett öga på om det fanns någon annan som ville ställa upp så om det är någon av er läsare som vill vara med så kan ni höra av er så att ni får hennes mail och kan maila henne :)

//Kinky och Naugthy

2 kommentarer:

  1. Mm härliga ni är!
    Kan inte ni filma lite strapon lekar?

    SvaraRadera
  2. Jo klart vi kan göra det :) får se när bara.

    SvaraRadera