JellyPages.com

fredag 25 maj 2012

En het dusch

Igår då vi stod i duschen vart jag kinky som vanligt riktigt kåt och då jag gillar att ta hand om Naugthy riktigt ordentligt så fick jag ett riktigt sug av att få suga hans kuk riktigt ordentligt.
jag kollade upp mot honom och gick ner på knä, tog hans stora härliga kuk och började suga den riktigt ordentligt.
Sög hans kuk ända in till roten och hörde hans njutning spottade på kuken för mer glid och sög av honom med djupa drag samtidigt som jag lekte med tungan för extra stimulans.
För lite variation och få honom att längta efter min mun så avbröt jag sugandet ibland för att endast runka.
Då jag äntligen började suga hans stora härliga kuk igen hörde man hur han njöt riktigt ordentligt.
Efter en stunds härlig avsugning så kom han i en stor härlig orgasm som han sprutade i min mun.
Jag kollade upp men munnen full av hans sperma, jag tog fram sperman på läpparna så han kunde se den och tog den sedan i munnen igen och svalde den för att sedan slicka mig runt munnen för att ta bort resterna.


En slyna som älskar kuk ;)
Kinky är också en liten slyna som älskar kuk ;)















//Kinky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar