JellyPages.com

tisdag 15 maj 2012

strapon sex

I förrigår vart det lite strapon sex,

Vi började med att kyssa varandra med massa smekningar över varandras kroppar, jag tog på mig straponen och lät honom suga av den.
Redan vid det här laget var båda riktigt upphetsade.
Jag runkade av honom samtidigt som jag började smeka hans anal, jag tog fram glidmedlet och tog lite på fingret för att sedan smeka hans anal igen.
Jag stack in ett finger och stimulerade hans G-punkt samtidigt som jag runkade hans stora hårda kuk, han var nära på att komma gång på gång han stönade och stönade, jag såg hur mycket han njöt vilket gjorde mig ännu mer upphetsad.
Nu ville jag knulla honom med straponen och se honom njuta ännu mer så han fick smörja in min stora kuk med glidmedel.
Jag gled nu in i has trånga rumpa och fick äntligen knulla honom, som jag hade längtat!
Han stönade och stönade, jag art bara våtare och våtare av att knulla honom och se han njuta riktigt ordentligt.
Efter en stund tog jag ut den och förde in fingret igen för att pulla hans anal igen, han låg där och verkligen njöt medan han runkade av sin stora hårda härliga kuk.
Han njöt så att det kändes som om han fick orgasm efter orgasm.
Nu var jag så kåt att jag trodde jag skulle spricka, även jag ville ha kuk och nu tyckte jag att de var min tur, jag tog av straponen och la mig över honom, han gick ner för att smeka min fitta då han kände hur blöt den var.
Jag satte mig och förde in hans stora kuk och red honom hårt och intensivt.
Efter en stunds ridande böt vi ställning till bena upp, då hans sköna kuk gled in i min fitta trodde jag att jag skulle spricka av kåthet, det var en sån skön känsla!
Han knullade mig hårt och snabbt och det dröjde inte länge förän jag fick en flera härliga orgasmer som jag sprutade ner hans kuk med, detta gjorde honom oerhört upphetsad vilket fick honom att även han komma, eftersom de tidigare inte var några orgasmer utan bara uppbyggnader till denna orgasm så fick han en riktigt stark orgasm som varade riktigt länge, han sprutade över mina bröst och man såg hur han skakade i kroppen även efter han sprutat klart.

//Kinky

2 kommentarer:

  1. Förstår att ni njöt, måste varit en underbar stund!
    Fortsätt skriv så här så fortsätter jag läsa varje dag;)

    SvaraRadera
  2. Hej! Intressant jag älskar strap on så mycket att jag gjorde en sida speciellt om strap on. kolla gärna in den :)

    Med vänlig hälsning
    Niklas

    SvaraRadera