JellyPages.com

lördag 19 maj 2012

Äntligen ensamma igen

Hej igen allesammans! Ni får ursäkta att vi inte skrivit något under helgen men vi har haft gäster här hemma under helgen som gjort att vi inte kunnat varken uppdatera eller ha sex med varandra. 

Men nu efter tre lååååånga dagar fick vi äntligen vara ensamma igen ;)
Efter att vi sagt adjö till våra gäster och stängt dörren tog det inte lång tid innan vi började rycka i varandras kläder. Mellan kyssar och smek slängdes kläder åt alla håll, och jag, Naughty, gick ner för att slicka och smeka Kinkys fitta. Jag märkte verkligen att hon saknat min tunga och mina fingrar då hon började stöna riktigt ordentligt redan när jag smekte hennes bröst och när jag började slicka hennes klitta hörde man ett högt stön av njutning. Jag pullade och slickade henne precis tills hon skulle komma och då när hon ville ha mig som mest tog jag upp hennes ben på mina axlar  och tröck in min kuk djupt i henne!

Jag började knulla henne stenhårt direkt och jag kände hur hennes våta fitta omfamnade min kuk när jag tröck in den gång på gång. Det tog inte lång tid innan jag kände att jag skulle komma så jag började lugna ner mig lite för att inte komma så fort. Men som ni alla killar vet är det inte det lättaste att varken hålla länge eller ta det lugnt när man varit utan sex ett par dagar, särskilt när man har en sådan gudinna till flickvän som jag ;)

Jag ökade takten och hårdheten igen och Kinky kunde knappt ligga still hon rev och drog i mig och när jag kände hennes fitta börja pulsera i en orgasm gick det även för mig. Jag drog mig ur, ställde mig på knä i soffan och sprutade ut min stora sats över hennes bröst.

Efteråt låg vi kvar i soffan i flera minuter nästan lamslagna av sexet. Sexet  känns nästan alltid mycket bättre när man inte haft det på ett tag eller vad tycker ni? ;) Dock är det för skönt att avstå frivilligt så att vänta ett par dagar är inte det lättaste eller roligaste.

Här är Kinkys nedsprutade bröst ;)

//Naughty

2 kommentarer: