JellyPages.com

lördag 2 juni 2012

Fredagsmys i form av strapon sex

Igår kväll blev det äntligen dags för Kinky att ta på sig straponen igen. Började med att Naughty fick suga Kinkys "kuk". Sittandes på knä framför Kinky tog jag hennes kuk i munnen och började suga. Då Kinky tycker att det är så sjukt upphetsande att se mig suga blev hon alldeles våt och jag började efter ett tag att pulla hennes fitta samtidigt som jag sög på hennes kuk.



Sen var det Kinkys tur att visa hur man gjorde det. Och vi kan ju säga att hon är nog lite bättre. Hon har nog hunnit träna lite mer än mig skulle jag tro ;)

Kinky tar den hela vägen ner.

Efter att Kinky sugit Naughtys kuk ett tag beordrade hon Naughty att lägga sig på rygg med benen isär. Hon började smeka hans kuk och anal samtidigt. Hon smorde in sina fingrar med glidmedel och fortsatte smeka analen och tröck in ett finger för att mjuka upp. Hon började pulla hans anal medan Naughty runkade sin kuk samtidigt.
                                               
Efter ett tag tog Kinky på en kondom på strappen och smorde in den med glidmedel, innan hon försiktigt började trycka in den stora kuken i hans anal.

         

Kinky började tillslut att knulla Naughty försiktigt då det var ett tag sen men det var inte mindre skönt för det. Tillslut kunde inte Naughty hålla tillbaka längre och kom i en härlig orgasm.

Hoppas ni gillade bilderna, men vi nöjer oss inte där för vi har även filmat ett par filmer till er ;)




9 kommentarer:

  1. jätte härliga bilder o filmer. Är små avis på killen ;-) hade man fått önska så hade jag viljat se mer av kinky. Jag som hetro kille tänder mer på att se kinky. Hade kamran vart placerad en bit bort så man såg strora delar av kinky så hade filmen vart 100% :-) puss

    SvaraRadera
  2. Underbart inlägg och tack för filmerna!

    SvaraRadera
  3. Underbara ni är!
    Det är så skönt att bli påsatt!
    Mer Strapon åt folket!
    Nu ska jag runka av mig till era filmer/bilder ;)

    SvaraRadera
  4. Längtar efter min flickväns stadiga strapon!

    SvaraRadera
  5. Sjukt läckra ni är!! Kom tillsammans med naughty på filmen. Mycket avundsjuk på erat sköna sexliv

    SvaraRadera
  6. Riktigt hett, bra jobbat! =)

    SvaraRadera
  7. Läckert önskar att min sambo skulle vilja ta mig med `häftigt*

    SvaraRadera
  8. Önskar att min sambo skulle vilja ta mig med !ser riktigt häftigt ut !!;-))

    SvaraRadera