JellyPages.com

torsdag 21 juni 2012

Sperma och fittsprut

Som ni vet har jag och kinky inte setts på strax två veckor, ingen av oss har heller lekt med sig själv under denna tid så ni kan ju förstå hur sexuellt frustrerade vi är nu när vi är vana att få komma varje dag!

Men ikväll kommer ändå Kinky och jag träffas och vi kommer vara med varandra hela helgen! Det kommer bli en hel del sex under helgen kan jag lova!
Ikväll när Kinky kommer har jag lovat att ta hand om henne riktigt ordentligt! Hon ska få komma gång efter gång och jag hoppas att jag ska kunna få henne att spruta! Jag har bara fått henne att spruta en gång förut men det är så jäkla härligt!

Att se någon spruta, vare sig det är fittsaft eller sperma så måste det vara det bästa som finns! Speciellt när det är en själv som får den andre att njuta så otroligt mycket att den sprutar! Känna hur Kinkys fitta pulserar runt ens fingrar eller kuk och hela hennes kropp spänns är det bästa som finns!

Båda vi tycker också att det är riktigt sexigt att leka med sperman eller fittsaften! Tex om jag sprutar min sats på Kinkys bröst brukar jag kunna slicka upp det och sedan hångla med Kinky för att ge henne resten ;)

Bjuder på ett par härliga bilder på folk som kommer, hoppas ni gillar dom lika mycket som jag!
/Naughty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar