JellyPages.com

söndag 24 juni 2012

Återträff!

I torsdags träffades Kinky och jag äntligen igen efter två veckor. Två veckor som vi hållt oss från att komma, med lusten allt mer ökande blev det allt svårare att hålla sig från att smeka sig själv men både jag och Kinky lyckades!

Detta medförde att, så fort vi träffades gick vi till sängen och jag började slicka och pulla Kinky till orgasm efter orgasm där de bara blev starkare och starkare. Jag gick sedan upp mot kinkys huvud och tröck in min kuk i hennes mun och började munknulla henne, tillslut var jag så sugen på hennes tighta fitta så jag tog ut min saliv dränkta kuk från hennes mun och trängde mig snabbt och hårt in i hennes riktigt våta fitta som det nästan rann ifrån. Jag tog upp hennes ben på mina axlar så jag kom in riktigt djupt. Efter ett tag kände jag hur orgasmen var på väg så jag drog mig ur för att vila och pullade henne istället.

Vi varvade så ett par gånger och bytte sedan till doggy. Jag smällde till hennes rumpa med min hand innan jAg trängde in åter igen och kände hennes höfter mot mina vid varje stöt.

Tillslut kunde jag inte hålla mig mer och drog ur för att komma i hennes mun. Hennes mun översvämmades av min stora sats och rann ut ner på hakan och droppade ner på brösten.

Vi var tyvärr alldeles för exalterade och upphettade för att ta några bilder tyvärr men har letat upp en riktigt härlig bild åt er istället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar