JellyPages.com

måndag 11 juni 2012

Massa sex!

Efter några dagar med porrfilm, camsex och ta hand om sig själv så är Naugthy äntligen i Stockholm så nu  fick kinky äntligen känna hans hårda kuk i sin trånga fitta.

Han kysste hennes kropp, och retades riktigt ordentligt innan han slutligen gick ner för att slicka hennes våta fitta och pulla henne till en härlig orgasm.
Då hon fått en skön orgasm gick hon ner för att suga hans redan stenhårda kuk, då hon smakat på den så vill hon ha den i sin trånga våta fitta.
Han trycker in centimeter för centimeter och Kinky stönar till av upphettsning. äntligen får hon hans härliga kuk i sin fitta, det dröjer inte länge innan hon kommer i flera härliga orgasmer på raken.
Då det var ett tag sedan Naughty hade kinkys härligt våta och trånga fitta om sin kuk så dröjer det inte länge innan även han får en stor härlig orgasm som han sprutar i hennes trånga fitta.

Kvällen efter låg vi och mös, jag la mig på honom och vi kysstes intensivt medan hans kuk smekte min fitta som vart våtare och våtare, vi fortsatte kyssas och jag kände hur hans kuk växte, den smektes mot min klitoris som fick mig att stöna till av njutning.
Hans kuk lekte runt hålet och det gjorde mig riktigt upphetsad samtidigt som det var frustrerande då jag bara ville att den skulle glida in i min genomvåta fitta.
Slutligen gled hans stora hårda kuk in och jag började rida honom så att fittan smektes mot hans mage, han njöt riktigt ordentligt och var riktigt kåt, jag kände hur hans fingrar trycktes mot min rygg och jag hörde hans stön detta gjorde mig riktigt kåt och jag kunde inte hålla mig längre så jag kom i en stor härlig orgasm som dränkte hans kuk.
Vi bytte ställning, jag la mina ben på hans axlar då han knullade mig hårt.
Jag kom gång på gång då hans kuk var riktigt hård och riktigt skön.
Efter en stund kom han slutligen i en skön orgasm som han sprutade ut i min fitta.
Han gled av mig och vi båda låg kvar ett tag av utmattning och låg och höll om varandra.

//kinky

2 kommentarer:

  1. Jag hade en underbar camsex session med en tjej häromdan. Hon bad mig köra in en dildo i mig samtidigt som jag runkade kuken... och sen kom jag över en svart tallrik. Så dirty och porrigt. Hoppas det händer igen :P

    SvaraRadera
  2. Skönt när man längtat och äntligen får en hård sak i sig... :)
    /Mrs

    SvaraRadera