JellyPages.com

söndag 13 oktober 2013

sanning och konsekvens

Hej kära läsare!

Eftersom ni inte skickat in några frågor eller uppdrag så har jag Kinky och Naugthy startat en tävling på egenhand där vi ger varandra olika konka. Bilder kommer eventuellt upp på bloggen :) Vi har tänkt att köra i en månad och sen får vinnaren sitt pris. Priset är att man får ha den andra som sexslav i 3 dagar.

Det ni kan göra nu är att ni fortfarande kan skicka in frågor samt skicka in uppdrag till oss båda :) Vi kommer då få göra dom och kunna tjäna extra poäng! Så kom igen nu var inte blyga!!! //Kinky

4 kommentarer:

  1. Jag vill att tjejen tar något ni har där hemma som passar och trycker in det i analen, och detta ska göras utomhus ;)

    SvaraRadera
  2. Jag missade fullständigt när ni körde igång den tidigare leken ni nämner i detta inlägg. När jag läste det gamla inlägget kom jag direkt på ett trevligt uppdrag men jag ser att ni gjort om det till en tävling mellan er båda nu så mitt uppdrag är kanske inte relevant längre. Men ni får det ändå sen är det upp till er om det passar eller inte. Uppdraget lyder: en creampie på offentlig plats.
    Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå det är fortfarande relevant :) Men eftersom båda är involverade så får båda poäng ^^

      Radera
    2. Ja så får det ju förstås bli ;)

      Radera