JellyPages.com

lördag 5 oktober 2013

Längtar efter Kinky!

Hej!

Vi har nu varit ifrån varandra i snart två dagar och sexabstinensen börjar kännas av rejält! Ni alla vet säkert att det inte är samma sak att leka själv som att få riktig vara!

Just nu längtar jag verkligen efter att kinky ska komma hem igen så jag kan slita av henne kläderna, dra ner henne på golvet och tvinga henne att suga min kuk!
Efter det kommer jag dra ner henne på golvet, sära på hennes ben och slicka och pulla hennes trånga fitta till orgasm innan jag trycker upp henne mot väggen och tränger in min kuk i hennes fitta!

Det bästa hade ju förstås varit om vi kunde haft en eller ett par extra killar här som kunde hjälpa mig knulla henne trött!
Som ni vet har vi alltid varit sugna på trekant och det har inte ändrats utan begäret har bara blivit större!
GE OSS EN EXTRA KUK!

Hade varit så underbart att knulla henne bakifrån och samtidigt se henne suga av någon annan för att sen bytas av. Det enda man hör från henne är kvävda stönanden då hennes mun har fullt upp.

Jag har ju en liten fantasi att gangbanga Kinky med ett par tre killar för att knulla henne som den lilla slyna hon är! Men det kommer nog bara förbli en fantasi tyvärr.... Tur att det finns bilder och filmer man kan hitta på nätet i alla fall!

Här är några riktigt grymma bilder jag hittade idag.

Fullt upp i alla hål!


En i fittan och en i munnen men det fattas en va?

En bitrekant är det såklart det ultimata!




/Naughty

PS. Tjejer är självklart också eftertraktade och får också gärna höra av sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar