JellyPages.com

torsdag 3 oktober 2013

Lacklakan och olja!

En favorit i repris! Idag köpte vi nya batterier till Kinkys dildo och vi fyllde även på oljeförrådet.

Så idag lade vi på lacklakanet på sängen och Kinky började showa lite för mig med att smörja in sig med olja och smeka sig för mig. Hon tog sedan fram sin dildo som hon smorde in och förde sedan in i sin blöta fitta.
Ni skulle få se det på film men eftersom blogger är skit just nu så går det inte att ladda upp den. Tips på lösning?

Efter att filmen tog slut gick jag och ställde mig på knä framför hennes ansikte och började munknulla henne ;)

Tillslut hade Kinky fått nog av sin leksak och ville ha riktig vara, så med hennes ben på mina axlar tryckte jag in min kuk i henne och knullade henne så hårt jag kunde! Jag kände hur hennes fitta krampade runt min kuk gång på gång när hon nådde orgasm. Hennes väl inoljade kropp gled mot min och efter ett tag kunde jag inte hålla mig längre och sprutade min sats på hennes fitta ;)




/Naughty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar