JellyPages.com

tisdag 22 oktober 2013

Hemma efter kryssning

Som ni alla vet var vi på kryssning i helgen och där gjorde vi även vårt lilla uppdrag som ni gett oss "Creampie på offentlig plats".

Så fort vi gått på båten slängde vi in väskorna i hytterna och slet av varandra kläderna. Och körde igång en första gång. Efter det var det dags för käk och vi drog i oss flera glas och när Kinky blir full blir hon sjukt kåt! 

Så hon drog in mig på en toalett, drog ner mina byxor och började med att suga av mig samtidigt som hon smekte sin redan blöta fitta. Hon ställde sig sedan på knä på toaletten och jag trängde in i henne bakifrån och knullade henne så hårt jag kunde! Hennes safter droppade ner från hennes fitta ner på toalocket och jag hörde hur hon  fick orgasm efter orgasm. När jag kände hennes fitta klämma åt runt min kuk tog det inte lång tid innan jag sprutade min sats i hennes fitta, hon tryckte lite så min sperma började rinna ut ur hennes fitta. 

Tog självklart en bild åt er men vi har inte hunnit med att lägga in bilderna ännu så ni får hålla tillgodo. ;-)


Även efter den gången knullade vi flera gånger men vi höll hos till hytten de kommande gångerna. Och som ni killar vet håller man ganska länge när man är packad så det blev många timmars härligt knullande hela natten lång ;)
Bjuder på ett par extra google bilder som plåster på såren ;)

Tjejer vart är ni? Kom och lek med kinky! ;-)


Inoljat och två tjejer kan det bli bättre?  ;-)
Facials är ju alltid nice!
Så bjuder på en till! 


Avundsjuk är man!
Och snygga bikillar ska såklart inte heller vara blyga! Vill ha en skön kuk att suga!









/Naughty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar