JellyPages.com

söndag 22 september 2013

Reunion

Ja som ni hörde tidigare så var jag borta onsdag tills idag. Detta har alltså betydigt att vi har fått gått o längtat efter att få smeka varsndras sexiga kroppar igen, självklart så hade en stor längtan skapats och när vi äntligen sågs igen så var vi oskiljaktiga.
Vi började direkt att kyssas och smeka varandras kroppar. Vi bestämde oss att ta en dusch där självklart smeket fortsatte samt så fick jag äntligen suga hans härligt stora kuk igen! Jag tog sedab fram vår olja och hälde det över hans kuk och bröst så det vart helt glänsigt vilket jag tycker är så sjukt sexigt.
Han slet åt sig flaskan o hälde över mina bröst så att jag skulle kunna smeka det över mina stora bröst! Efter massa smek så körde han äntligen in sin hårda kuk i min genomvåta fitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar