JellyPages.com

onsdag 25 september 2013

inoljade

Ikväll vart det min favorit vilket är sex med olja!

Han la sig på vårt lacklackan o jag sprutade oljan över honom för att sen smeka hans kropp! hans mage och kuk blev helt glansig vilket gjorde mig riktigt upphetsad. Jag tog nu flaskan och sprutade över mina bröst så att han kunde se hur oljan rann ner för mina stora bröst,

Han började smeka mig och jag smekte honom medan vi kysstes. Nu kunde jag inte hålla mig längre!!! Jag ville ha hans hårda välinoljade kuk i mig så jag satte mig grensle över hans kuk och tröck långsamt in hans hårda kuk i min plaskvåta fitta. jag kände hur cm efter cm gled in.

Efter en stund så bytte vi ställning till missionären så att vi kunde känna varandras inoljade kroppar mot varandra för att sedan avsluta med bena upp som är min favoritställning. Självklart kom jag nästan direkt och jag kände hur den hårda kuken gick djupt in i min fitta.

Lite bilder från dagen:


 //kinky


1 kommentar: