JellyPages.com

tisdag 17 april 2012

Dagens fantasi

Tänkte dela med mig av en fantasi jag har. :)

Jag har en fantasi då jag vill först leka med en tjej framför min kille, har varit med en tjej tidigare vilket jag verkligen gillade men skulle vilja vara med en tjej och leka framför min kille.
Vill pulla henne, slicka henne och knulla henne med straponen och ge henne orgasm efter orgasm samt låta henne slicka, pulla och knulla mig.
Efter en stunds lekande med henne skulle jag även vilja ha med min kille på ett hörn, skulle vilja suga hans stora kuk medan hon leker med mig, sedan skulle jag vilja uppfylla en dröm min kille har och det är att leka med hans kuk tillsammans med henne.

Att se honom njuta, att uppfylla hans fantasi är också något jag fantiserar om att göra!

och nu självklart några bilder ;)
tjejer delar på kuken ;)
lesbisk action <3
//Kinky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar