JellyPages.com

onsdag 6 november 2013

Ny månad ny tävling!

Hej igen alla läsare, ursäktar uppehållet men vi har haft det lite tufft i skolan på sista tiden så inte blivit så mkt skrivande...

Nu när oktober är över så är vår "dare-tävling" som kinky och jag hade nollställd och vinnaren blev kinky! Hon får ha mig som sin sexslav i 7  dagar som hon väljer själv! Nu börjar vi om från början och kör till slutet av november. Så skicka gärna in fler uppdrag åt oss båda som vi kan göra! Vi går även med på att svara på vissa sanningar så se det som lite av en sanning och konsekvens tävling där vi gör nästan allt ni ber om!

Men vill också säga att jag planerar på att köpa ett par nya leksaker. Den ena är en kukpump, jag har alltid varit lite nyfiken på en och vill se om det blir någon större skillnad.

Om ni har tips på bra pumpar får ni gärna skriva i kommentarerna vart ni köpte den och vad ni tyckte om den. Återkommer med recension när jag köpt den!

Den andra leksaken är mest till Kinky faktiskt, men det är en liten överraskning till henne så den får ni vänta med att höra vad det är. Men jag vet att både hon och jag kommer tycka om den väldigt mycket!

Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen. Skriv gärna vad ni vill se eller vad ni tycker om oss i kommentarerna. Det sporrar oss till att skriva mer!

/Naughty

3 kommentarer:

  1. Vad hände med uppdraget på färjan? Blev det inga bra bilder att ladda upp?

    SvaraRadera
  2. Juste" Har helt glömt bort. Varit tok mycket nu. Kommer upp så fort vi har tid.

    SvaraRadera
  3. Hade varit spännande att se fler bilder på när killen får leksaker i sin kåta rumpa :)

    SvaraRadera