JellyPages.com

tisdag 15 oktober 2013

sexslav

På onsdag är det äntligen dags igen som jag har längtat! Jag ska få ha Naugthy som sexslav! ;)

Mina planer är att binda fast honom och ta på honom ögonbindel för att sen reta honom riktigt ordentligt. Exakta detaljer om vad jag ska göra får ni lite senare då jag inte vill att han ska veta ;) Men som ni kanske förstått så tycker jag det är väldigt upphetsande att ha makten.

Jag älskar också att få knulla Naugthy med straponen och se och höra hur mycket han njuter. Något jag mer gillar är olja! finns inget sexigare än en välinoljad kropp!! yummi!!

Lovar självklart att ta några bilder på när jag utnyttjar min slav så håll er uppdaterade ;)

Nu tänkte jag dela några härliga bilder jag hittade på internet ;)
nice! ;)

 sexigt! har en sexfantasi om att få knulla en tjej med strapon

Två välinoljade tjejer, fyfan vad hett!


Yummi!
//Kinky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar