JellyPages.com

tisdag 10 april 2012

Återeträffs sex

Igår kom jag naughty äntligen hem till kinky igen efter ett par dagar borta. Tävlingen förlorade jag som ni kanske redan läst och när jag då kom hem till kinky blev det först ett mysigt bad med tända ljus där vi eggade upp varandra lite innan vi drog in till sängkammaren. Vi stod framför en spegel och började klä av varandra, kyssa och smeka varandra både utanpå och innanför kläderna.

Men det tog inte lång tid innan vi stod där nakna och kinky började suga av mig framför spegeln. Det är riktigt nice att ha sex framför en spegel så ni som inte prövat borde göra detta så fort ni får chansen!

Kinky slängde sedan ner mig i sängen och la sig ovanpå mig i en 69:a. Hennes avsugning hade aldrig känts bättre! Hon lät hennes tunga smeka min kuk samtidigt som hon blandade med korta tag där bara ollonet var inne med längre tag där hon tog ända ner till roten!  Som ni kan förstå njöt jag till fullo och min tunga gjorde så gott den kunde för att tillfredsställa henne samtidigt.

Hon gick sedan av mig för att hasa ner längre ner och tröck in min kuk i hennes plaskvåta fitta. Hon tog in den sakta, centimeter för centimeter och jag trodde jag skulle sprängas av otålighet. Tillslut var hela min kuk inne i henne och hon började rida mig. Hon såg sig själv i spegeln och blev ännu vildare! Hon red mig som aldrig förr och hon njöt riktigt ordentligt av att få ha min kuk i sig igen.

Efter ett tag ville jag bestämma så jag kastade av henne och och ställde mig bakom henne på knä. Jag började stöta in i henne gång på gång och jag hörde hur hon var närmare en orgasm. Jag stötte hårdare samtidigt som jag tvingade henne att titta in i spegeln. Då gick det för henne, i en lång utdragen orgasm kände jag hennes fitta pulsera runt min kuk och hennes ansikte gick från att vara spänt och hårt till att bli avslappnat och mjukt. Hennes ansikte när hon kommer är oslagbart!

Jag vände på henne så hon låg på rygg och särade på hennes ben för att gå ner och slicka upp hennes blöta orgasm samtidigt som jag pullade henne och retade hennes g-punkt. Precis när hon skulle komma slutade jag och tröck in min kuk istället. Med hennes ben på mina axlar kom jag riktigt djupt och det tog inte lång tid innan hon kom återigen. Hennes kraftiga orgasm fick nästan min kuk att tryckas ut. Hon smekte och lekte med sina bröst samtidigt som jag fortsatte att stöta in i henne hårdare och hårdare.
Nu började det närma sig även för mig och jag hörde att det gjorde det även för henne.
Jag hade tänkt att spruta henne i ansiktet men nu när hon höll på att komma kunde jag inte dra ut utan fortsatte stöta och tillslut kunde jag inte hålla emot mer och tömde min sats i hennes fitta. När min kuk drog de sista tagen och sprutade ut min sperma i henne kände jag hur hon kom samtidigt.

Tyvärr inga bilder från denna härliga stund men det tas nog några bilder ikväll som kommer upp under morgon dagen eller redan i natt om ni har tur. Bjuder på ett par riktigt härliga bilder från nätet så länge så ni inte läst allt i onödan ;)


En stygg skolflicka ;)
Härlig avsugning tror dock inte att den är av samma kvalité som kinkys ;)

Och ett par härliga cumshots ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar